ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
«_11_» лютого 2022 року № 07-кк
м. Добропілля
Про оголошення конкурсу на заміщення
вакантної посади державної
служби категорії «В» (тимчасово)
Відповідно до ст.ст. 21,22,23 Закону України «Про державну службу», ст.ст. 150,155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», та постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 №246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заняття посад державної служби» (зі змінами), Положення про проведення конкурсів для призначення на посади держаних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 05.09.2017 №2646/0/15-17 (в редакції Рішення ВРП від 26.11.2019 року № 3162/0/15-19), Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відновлення проведення конкурсів на заняття посад державної служби та інших питань державної служби від 23.02.2021 року № 1285-ІХ, -
Н А К А З У Ю :
- секретар судового засідання (1 вакансія – тимчасово на час фактичної відсутності основного працівника).
Керівник апарату
Добропільського міськрайонного суду
Донецької області О.В. Ставицька
Додаток до наказу керівника апарату Добропільського міськрайонного суду Донецької області |
УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державного службовця (категорія "В" під категорія “В2”) – секретаря судового засідання
Добропільського міськрайонного суду Донецької області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
- Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді, оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць ув'язнення про доставку до суду затриманих та обвинувачених осіб. - Перевіряє наявність і з'ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. - Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами та проведення судового засідання в режимі відеоконференції. Забезпечує ведення журналу судового засідання, протоколу судового засідання. - Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. - Здійснює вручення, направлення копій судових рішень, іншої кореспонденції сторонам та іншим особам, які беруть участь у розгляді справи. Обробка вихідної кореспонденції по справам, які знаходяться в провадженні судді (підготовка листів, заповнення рекомендованих повідомлень, підписання конвертів тощо). - Здійснює оформлення судових справ (кримінальних проваджень) відповідно до вимог Інструкції з діловодства та здійснює передачу цих справ до канцелярії суду після розгляду справи суддею. - Сканує матеріали судових справ (кримінальних проваджень) та приєднує їх до обліково-статистичної картки відповідної судової справи (кримінального провадження) в Автоматизованій системі документообігу суду в період перебування справи (кримінального провадження) в провадженні судді. Вносить до ОСК АСДС необхідну інформації, що стосується розгляду судової справи під час перебування справи у провадженні відповідного судді (призначення до підготовчого судового засідання, судового засідання, перенесення, відкладення, зупинення провадження, відновлення провадження тощо). - Виконує доручення керівника апарату суду та старшого секретаря щодо організації розгляду справ. - Виконання інших обов’язків, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції секретаря судового засідання. |
|
Умови оплати праці |
1.Посадовий оклад – 5010 грн., відповідно до постанови КМУ від 24.05.2017 р.№358 «Деякі питання оплати праці державних службовців, органів та установ системи правосуддя) (зі змінами); |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
На період перебування особи у відпустці по догляду за дитиною до досягнення трирічного віку – до 11.07.2023 року. |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
Підготовка та подання інформації для участі у конкурсіНЕОБХІДНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає Комісії або конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби таку інформацію: 1. заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади встановленої форми; 2. резюме встановленої форми, в якому обов’язково зазначається: · прізвище, ім’я, по батькові кандидата; · реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; · підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; · підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (сертифікат відповідного зразку, який зареєстрований в Реєстрі державних сертифікатів володіння державною мовою Національної комісії зі стандартів державної мови); · відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3. заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону Увага! Подача додатків до заяви не є обов’язковою; Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування, подає заяву. Також може подаватися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі. Під час створення електронних документів, які подаються для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі подає відповідну інформацію онлайн через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС. ЩОДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО ОСВІТУДля подання інформації для участі у конкурсі зазначаються лише відомості, які містяться у дипломі про освіту. Водночас надання оригіналів документів про освіту (диплом та додатки до нього) необхідні перед призначенням переможця конкурсу на посаду державної служби. ЯКЩО У ВАС ІНОЗЕМНИЙ ДИПЛОМ ПРО ОСВІТУДля отримання інформації про визнання іноземних документів перейдіть за посиланням https://mon.gov.ua/ua/ministerstvo/poslugi/viznannya-inozemnih-dokumentiv ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ (у разі необхідності)Декларація подається кандидатом шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання з накладанням кваліфікованого електронного підпису. Декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади (участь у конкурсі), якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року. Відповіді на найбільш поширені запитання, що виникають у суб’єктів декларування під час подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави і місцевого самоврядування, розміщено на відповідних сторінках офіційного веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції у розділі «Декларування» Корисна інформація щодо декларування "Просто про е-декларування" (онлайн курс Prometheus) КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. Електронний підпис забезпечує достовірність і цілісність інформації, викладеної у документі, а також дає змогу підтвердити цілісність електронного документа та ідентифікувати особу, яка підписала документ. Для створення кваліфікованого електронного підпису необхідно мати чинні особисті ключі та сертифікати, видані кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг (КНЕДП). В деяких КНЕДП послуга отримання КЕП платна, але є і безкоштовні варіанти, наприклад, в АТ КБ «Приватбанк». Для цього потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до Приват 24. Повний перелік, контактну інформацію кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг можна знайти за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry. "Електронний підпис" (освітній курс від Міністерства цифрової трансформації України) Інформація подається через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби (до 15 год. 30 хв. 11 березня 2022 року) Останній день прийому документів – 11 березня 2022 року (режим роботи суду – понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 15.45).
|
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. Заява подається у разі потреби особою, яка має інвалідність |
|
Місце, час і дата початку проведення тестування |
Донецька область, м. Добропілля, вул. Банкова 39 А, у приміщенні Добропільського міськрайонного суду Донецької області, о 10:00 годині, 16 березня 2022 року (при собі необхідно мати паспорт або документ, який посвідчує особу) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Сухіна Оксана Юріївна консультант по роботі з персоналом (06262) 2-88-29, inbox@dpm.dn.court.gov.ua |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю "Право" |
2. |
Досвід роботи |
Без вимог |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою, наявність Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою С1 та С2, та внесеного в реєстр державних сертифікатів Національної комісії зі стандартів державної мови https://mova.gov.ua/. |
4. |
Володіння іноземною мовою |
Не потребує |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Уміння працювати з комп’ютером |
- уміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку; - навички роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет |
2. |
Необхідні ділові якості |
- уважність та зосередженість у роботі; - наполегливість; - системність і самостійність в роботі; - прагнення до самовдосконалення шляхом самоосвіти; - вміння знаходити вихід із складних ситуацій, комунікабельність, вміння спілкуватися з людьми; - не конфліктність |
3. |
Необхідні особистісні якості |
- відповідальність; - саморозвиток; - наполегливість; - оперативність; - уміння працювати в команді; - дисциплінованість. |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: |